hoe maak je een forum aan op bokt?

Ik kan het niet vinden..

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
1.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit kan waarschijnlijk alleen de beheerder van de site/forum

Antwoorden (1)

Bokt is een discussie website. Je kunt geen discussie website op andermans discussie website maken.
Wil je een eigen Forum maken dan heb je minstens de juiste software nodig, bijvoorbeeld PHPBB.
De phpBB is één van de meest bekende forum software en bevat enorm veel functies en forum styles waardoor het starten van een professioneel discussie website makkelijk wordt gemaakt.

Toegevoegd na 8 minuten:
Er zijn wel Vragensites waarbij men een site met een nieuw onderwerp aan kan maken.

Toegevoegd na 20 minuten:
Als het onderwerp aan je wordt toegwezen, wordt je actieve beheerder van jouw site.