Waarom kan ik geen Netflix meer kijken?

Het kon eerst niet van mijn bank afgeschreven worden. Waarschijnlijk omdat hij in de min stond. Toen gebruikte ik een andere rekening, maar dat werkte ook niet. Er staat alleen maar 'Werk de betalingsgegevens bij om door te gaan' terwijl ik dit al had gedaan. Ik weet zeker dat deze rekening niet in de min staat. En nu kan ik niets meer kijken, omdat ik dit steeds zie komen. Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
3.1K

Antwoorden (1)

Ik denk dat je hiervoor het beste de klantenservice van Netflix kunt bellen. Die hebben inzicht in je betalingsgegevens. Je kunt ze bellen op: 0800 022 9859