hoe komt het dat ik ineens (sinds gister) geen tv programma's meer kan bekijken op internet?!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
SimonV
10 jaar geleden
Op welke site kijk je?
Wat voor fout(melding) krijg je?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
diverse: uitzending gemist, programma gemist, rtl pagina,hollanddoc, nos doet het ook niet.
hij blijft gewoon maar laden en is nooit klaar, of er gebeurt helemaal niks, of bij uitzending gemist alleen een reclame zonder beeld
SimonV
10 jaar geleden
Het kan zijn dat je Adobe Flashplayer niet lekker zit.
De nieuwste versie installeren zou kunnen helpen: http://get.adobe.com/nl/flashplayer (Vink "JA installeer Chrome" hierbij even af)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja als ik naar die link ga zegt ie dat ik em al heb, en deze al automatisch wordt bijgewerkt naar de nieuwste versie steeds. ik gebruik chrome trouwens. is dat een probleem?
capthavoc
10 jaar geleden
Vraagje werkt youtube nog wel ?
SimonV
10 jaar geleden
Chrome hoeft het probleem niet te zijn. Al zou je misschien tijdelijk Internet Explorer of Firefox kunnen proberen. Als je daar wel tv-programma's kunt zien, weet je dat het aan de combinatie Chrome-Flashplayer ligt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja youtube werkt wel, maar niet alle filmpjes...maar dat kan ook aan de filmpjes zelf liggen...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja met explorer werkt het wel thanx! layout heel anders wel vervelend..
capthavoc
10 jaar geleden
Dan is misschien je chrome ingesteld om alleen html5 af te spelen
zie deze pagina
http://www.youtube.com/html5
daar kun je ook weer de standaard speler instellen wellicht wordt dan gekeken of je flash wel up to dat is voor chrome
eventueel kan je daarna weer terug schakelen naar html5 speler
hij zal daarna wel gewoon als hij echt niet anders dan in flash kan spelen dat wel doen
kijk ook even of je bijve quicktime (itunes) moet updaten ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
nee stond op standaardspeler.
khad geen quicktime....(vrij nieuwe pc nog)
nu wel...en nu doet ie het wel weer in chrome :-)

Antwoorden (1)

Als je itv online bedoeld van kpn dan kan dat kloppen sind kort zijn alle itv online dingen stop gezet waarschijnlijk zijn ze bezig met onderhoud tot wanneer dit duurt zal ik niet weten. Dus je moet of een alternatief kiezen of je moet gewoon wachten