Hoe kan ik mijn Transip domein gratis aan een sub-domein van weebly koppelen?

Ik heb enige tijd geleden een domein gekocht bij Transip (www....nl) ik wil nu dus dit domein aan mijn sub-domein van weebly.com koppelen (www.......weebly.com) en dan krijg ik een melding dat ik moet upgraden naar een ander 'plan' waarbij ik dus 4 euro per maand aan weebly moet gaan betalen. ik heb mijn DNS gegevens op transip al gewijzigd naar dat van weebly. maar het werkt nog niet.

twee vriendinnen van mij hebben wel na aankoop van een domein dit domein gratis aan weebly kunnen koppelen. doe ik iets verkeerd?

Kan iemand mij misschien helpen want ik kan nu mijn domein niet gebruiken.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Wanneer je een cname record opgeeft naar het webadres zou het kinnen werken:

CNAME - *.mijndomein.nl - www....weebly.com

Zo iets zal het worden.
Meer info:
http://www.networking4all.com/nl/helpdesk/domeinnamen/dns/cname+records/