Ik wil goedkoop internet. Waar kom ik erachter welk abonnement ik moet afsluiten?

Ik ben op zoek naar goedkoop internet, maar er zijn zoveel aanbieders. Welke is het beste?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Goedkoop internet kun je vergelijken op http://www.GoedkoperBellen.nl. Zij vergelijken allerlei providers voor goedkoop internet. Het handige is dat je keuze hebt uit allerlei pakketten, waardoor je precies kunt kiezen wat je wilt. Ik heb bijvoorbeeld een heel voordelig pakket van Telfort gekozen, omdat ik niet zo heel veel thuis internet (ik kan namelijk op kantoor best wel relaxt internetten, dus is meer voor kleine dingen). Maar ze hebben ook supersnel internet. Je kunt kiezen uit pakketten van Telfort, maar ook van Canaldigitaal, Fiber, KPN, Online.nl, Scarlet, Tele2, UPC, Vodafone, XS4ALL en Ziggo. Dus je kunt zelf kiezen of je gaat voor snel of goedkoop internet.

Je kunt trouwens ook voor goedkope internetpakketten kiezen, zoals internet en bellen, internet en tv en internet, tv en bellen. Dus dat betekent dat je er ook meteen een abonnement voor een thuistelefoon of digitale televisie bij kunt nemen. Heb ik niet gedaan, maar heb ik best wel spijt van. Nu zit ik met een extra tv-abonnement. Maar volgend jaar ga ik dat denk ik wel omzetten. Je hebt in ieder geval dus behoorlijk veel keuze met een duidelijk overzicht van alle opties voor goedkoop internet.

Ik kon goedkoop internet net als jij moeilijk vinden. Er is zo onwijs veel keuze, echt niet normaal! Maar goed, je moet zelf maar kijken op die site. Ik vind het in ieder geval onwijs handig, hoop dat je er wat aan hebt! Succes met het vinden van het juiste abonnement. Hopelijk heb je snel goedkoop internet!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Daar komt de website van Ben Woldring heel goed bij van pas: http://www.internetten.nl/
Amadea