ik heb google chrome, maar soms openen sites toch met explorer. kan ik dit verhelpen?

Toegevoegd na 1 dag:
ik zie nvidia inderdaad bij de geupdate software. kan ik die er niet gewoon afgooien of is ie essenieel?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vooral de Nvidia software niet verwijderen als je wilt dat je grafische kaart nog werkt.

Het beste antwoord

Ter aanvulling ;

Sommige publishers hebben per sé Explorer als opstart browser genomen.

Neem nu de laatste Nvidia software als voorbeeld.

Als je de advertise aanklikt dan opent die met Explorer al is bv Firefox je standaard browser.

Er zijn nog wel bedrijven die dit doen, maar het is minimaal.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Waarschijnlijk is Google Chrome niet je standaard browser, dit kun je verhelpen door Google Chrome op te starten en dan vraagt ie of je Google Chrome je standaard browser wil maken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
fremar
10 jaar geleden
Ga in Chrome naar instellingen en stel Chrome daar als standaard in