Kan je je internet weer sneller maken?

Laatst werd mijn internet plots veel langzamer. Ik heb Google Chrome. Eerst laadde een pagina in minder dan 5 seconden, en nu doet hij er bijna een minuut over! Kan ik dit weer sneller maken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
Antoni
10 jaar geleden
Goeie vraag! + 1 voor je vraag! Ik ben benieuwd naar de antwoorden.

Het beste antwoord

Hallo,

Je kan je computer schoonmaken met "ccleaner" een programma die oude bestanden van je computer weghaalt en tijdelijke bestanden enz.

Maar het scannen van je computer op virus kan ook helpen want virus veroorzaakt ook traag internet.

En tenslotte je ongeïnstalleerde updates installeren. Wat ook leidt tot snellere internet.

Toegevoegd na 4 minuten:
Je geeft aan dat het plotseling veel langzamer is, dan is denk ik de oorzaak een virus, je computer scannen kan het probleem verhelpen.

malwarebytes is een goeie die je kan gebruiken. Je kan altijd je eigen virus scanner gebruiken maar voor de zekerheid zou ik malwarebytes ook erbij doen.

site: http://download.cnet.com/Malwarebytes-Anti-Malware/3000-8022_4-10804572.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb de programma's geïnstalleerd, maar nu starten andere programma's niet meer op. Hoe ik kan ik het weer verwijderen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe verwijder je de programma's weer?

Andere antwoorden (3)

Beste GamezAM,

Heb je al geprobeerd je modem eens te resetten? Dit houd in dat je even de stroomkabel eruit trekt, en vervolgens na enkele minuten er weer terug instopt. Als je gebruik maakt van een router is het slim deze ook even uit te schakelen.

Nadat de modem weer volledig is opgestart stop je de stekker van de router er weer in. Dit zorgt voor een betere verbinding tussen modem en router.

mvg

JoooostB
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het beste is de control , alt, en de delete knop tegelijkertijd in te drukken; en dan kom je in windows taakbeheer ; en dan zie je in de 3 de kolom het CPU en bij sommige lopen daar de cijfers heel hoog op; daar ga je dan naar toe; klik erop;zodat er een blauwe kolom overheen komt ; en dan ga je naar proces beeindigen onderaan in de rechterkolom; je kan niet alle programmaas verwijderen; maar dat geeft de computer zelf wel aan; je moet alleen de programmaas die oplopen met meer CPU dan 10 er afhalen; wanneer jij dit doet dan word jouw CPU gebruik lager;en dat kan jij zien in de 2 de kolom van onderen; en daardoor word je computer veel sneller; kwestie van 2 minuten en jouw computer is weer supersnel !
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het gaat hier om zijn internet :D
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Beetje raar die min internet kan het wel doen maar traag als dikke stront zijn als je CPU continue tegen het dak aan zit (geld ook voor het geheugen) Het kan wel degelijk een goede oplossing zijn en geeft je ook inzicht in wat er eigenlijk allemaal gebeurt terwijl je wacht
Begin eens met het wissen van de geschiedenis en de cookies. Gaat het makkelijkst via Ctrl + shift + del.

En inderdaad de rest opschonen met Ccleaner.

Gebruik je draadloos internet? Log dan eens in in je router en wijzig het kanaal. Kan namelijk zijn dat er iets zit te storen op je netwerk.

Succes