Waarom staat er zovaak op internet "fout op pagina" en wat voor soort fouten zijn dat?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Dit kunnen verschillende fouten zijn omdat een website is op gebouwd uit een html of php code met daarin verschillende codes zoals java of flash
Kun je dus niet precies zeggen wat de fout is
soms staat er een error code bij en dan kun je achterhalen wat de fout is
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De aangeklikte vraag is dan inmiddels verwijderd.

Toegevoegd na 1 minuut:
in de oneindige wijsheid van de mods (of mag iets complimenteus ook niet:) )

Toegevoegd na 5 minuten:
o internet in het algemeen. ja dat kan vanalles zijn bijv: een dns fout: internet is aangesloten maar de pagina's kunnen niet omgezet/vertaald worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je bedoelt bij willekeurige internetpagina’s en niet alleen op GV, dan heb je wellicht een verouderde browser.

Welke browser en versie daarvan gebruik je?

De fouten kunnen namelijk veroorzaakt worden door nieuwe programmeer methodes waarmee je huidige browser dan niet overweg kan. De browser weet dan simpel weg niet wat die ermee aan moet.

Updaten naar een nieuwere versie moet het dan verhelpen. Link hieronder van Firefox 3.6.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb windows explorer 8 en wil een programma terugkijken van rtl gemist.Dit lukt niet en er staat"fout op de pagina".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je een link naar het bewuste programma wat je wilt bekijken? Dan kan ik het hier ook even in verschillende browsers proberen of ik een foutmelding krijg, en zo ja wat het is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.rtl.nl/components/shows/watvindtnederland/miMedia/218537/218545.public.29831991.Wat_Vindt_Nederland_s2_a8.xml
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarschijnlijk heb je problemen met microsoft silverlight deze verwijderen en dan de computer afsluiten dan opnieuw opstarten en microsoft silverlight opnieuw installeren
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In Firefox bestaat het probleem niet in ieder geval. Het punt is dat in Internet Explorer de Media Player ten onrechte een gereed verklaring afgeeft. De site is ontworpen voor Firefox en compatible met de andere browser. Mijns inziens is het gewoon een slecht ontworpen site dat je de foutmelding krijgt. Simpelste oplossing, Firefox installeren. Je kan Firefox en Internet Explorer gewoon naast elkaar gebruiken als je wilt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het StreamSense script is trouwens van Nedstat, bedoelt zodat RTL bij kan houden hoeveel er gestreamed wordt op hun site, tijden etc. Dit stukje software stuurt ook de tags voor de play, stop en andere knoppen door. Hier zit dus de kink in de kabel, want dit communiceert niet geheel goed in de mediaplayer explorer combi. Het hoe en waarom kan je naar gissen, simpelste is firefox installeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Silverlight van Microsoft installeren kan inderdaad ook helpen. Echter geef je wel een hoop uit handen als je dat doet. Ik persoonlijk heb het niet zo op Silverlight, ik houd graag zelf de controle over mijn updates en dergelijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor alle tips.ik zal firefox eens downloaden.