Wat is er met wii-media.nl?

Weet iemand wat er met het forum wii-media.nl is gebeurt?
Ik kan het al een paar weken niet meer bereiken.
Alvast bedankt groeten

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

De website www.downforeveryoneorjustme.com laat zien dat wii-media niet down (offline) is. Dit betekent dat de website werkt zoals het hoort. Echter zie ik wel je probleem. Wanneer ik naar de source code (de website in code) van de website kijk blijkt dat de gehele website bestaat uit enkel de zichtbare regel 'Apache is functioning normally'.

Kortom, het webadres is nog functioneel, maar de website en het forum is vervangen met vrijwel niets.