Javascript om te zien hou oud een document is?

Ik heb ooit eens gehoord van een javascript die je kunt gebruiken en intikken om te kijken hoe oud een document is. Ik weet alleen de code niet meer. Jullie misschien

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Rechts klikken.
eigenschappen/details.
Geen script nodig ;-)

Let wel, niets is zo inconsistent als documenten
Een wijziging geeft al een andere "tijdstempel",
waardoor de "originele" niet meer te achterhalen valt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is helaas niet mogelijk om te zien wanneer een bestand is aangemaakt met javascript.
Javascript word uitgevoerd op je eigen computer, waar dus ook de tijd bekeken word. Als er gekeken word op je client naar de tijd wanneer een bestand is aangemaakt, kan hij dat niet zien, omdat hij naar een kopie kijkt die de server naar je eigen computer heeft gestuurd.

Je kan wel zien wanneer een bestand voor het laatst is aangepast, met de lastModifiedDate functie. maar die geeft de huidige tijd aan, omdat die net gedownload is naar jou computer.
Jaspro101