ik kan WIFI en internet niet meer opzetten na installatie microsoft office, wat kan ik daaraan doen?

Mijn vriend heeft met zijn microsoft cd office op mijn pc gezet, sindsdien krijg ik mijn internet niet meer aan, noch met snoer noch draadloos.
Als ik computerinstellingen bekijk, kan ik wel een pagina openen waarop ik WIFI kan aanzetten, maar ik kan dat niet aanklikken. Ik zie ook geen draadloze netwerken.
Bij de snoer zegt de pc dat mijn snoer stuk is, ik heb al met een andere snoer geprobeerd zonder succes.
Ik heb windows 8 een pc Lenovo

10 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Van een installatie van microsoft office zou internet zich niets mogen aantrekken. Dus heel waarschijnlijk is er wel iets anders gebeurd.

Dat maakt het ook een beetje moeilijk om te bepalen wat. Maar waarschijnlijk is het iets softwarematig dat je met een simpel systeemherstel al kan oplossen.

Controleer ook eens door op te starten van een livecd (bv. van ubuntu) of je dan wel internet hebt. Dan weet je zeker dat het probleem niet hardwarematig is.