Je bedoelt waarschijnlijk dat je wilt dat jouw afbeelding weergegeven door Google? Daarvoor moet je de afbeelding eerst toevoegen aan een website (uploaden). Google kan de afbeelding vervolgens in een zoekresultaat weergeven zodra deze in de index opgenomen is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt geen plaatje op Google zetten. Je kan wel een plaatje op een website zetten, zodat Google deze kan indexeren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je bedoelt om op te zoeken.

Ga naar google. Klik op "AFBEELDINGEN". Sleep je afbeelding naar de google line waar je normaal iets intypt.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zo werkt dat niet. Op deze manier zoek je vergelijkbare afbeeldingen. -1 daarom, sorry.