Hoe kun je de land-instelling veranderen op YouTube?

YouTube is bij mij volledig in het Nederlands. En dat zie ik ook aan mijn zoekresultaten. Ik krijg veel te vaak Nederland afkomstige resultaten.

Het liefste heb ik gewoon de Amerikaanse YouTube. Dus volledig Engels.

Is er een mogelijkheid om dit in te stellen? Of hangt dit volkomen af van je ip adres, wat er dus op neer komt dat je uit Nederland komt.

Tnx!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
4.6K

Het beste antwoord

Helemaal links onder kun je je lokatie opgeven.
Plaatje bij antwoord
AWM
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Helemaal onderaan de homepage van Youtube staat "talen weergeven". Klik daar op en kies bij "Je taalvoorkeur instellen" "English (US))"

Toegevoegd na 4 minuten:
Bij mij ziet het er dan zo uit:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Graag gedaan! Maar Antwoordman was blijkbaar eerder, maar dat geeft niets!
Je taalvoorkeuren kun je veranderen, maar YouTube filtert inderdaad ook op ip-adres. Je taalvoorkeuren wijzigen zal ervoor zorgen dat je wat internationalere resultaten krijgt na een zoekopdracht, maar biedt geen oplossing voor de welbekende melding "This video is not available in your country"
Wil je daar iets aan doen, dan zul je achter een proxy moeten gaan zitten.