Hoe maak ik van Startpagina de Startpagina?

Na opstarten computer heb ik verschillende keuzeschildjes. Een ervan is Firefox. Als ik daar vroeger op klikte kreeg ik meteen
de startpagina. Nu niet meer. Nu moet ik in de vraagkolom extra naar de Startpagina vragen en krijg hem dan wel en klik dan
op Ja voor wilt U hier Uw startpagina van maken. Maar als ik de computer afsluit en daarna weer via Firefox binnen wil komen op
Startpagina, gebeurt dat niet en moet ik de hele procedure opnieuw beginnen. Wat moet ik doen om onmiddellijk Startpagina te
krijgen?

5 jaar geleden
in: Internet
SimonV
5 jaar geleden
Helpt ‘Opfrissen’ of via Opties de startpagina instellen? Zie:
https://support.mozilla.org/nl/kb/probleem-voorkeuren-niet-opgeslagen-verhelpen

Antwoorden (1)

Klik op Extra en ga naar Opties. Klik daar links op de tweede optie: Startpagina. Vul daar in de balk Startpagina en Nieuwe vensters het adres in waarmee jij wilt beginnen en waarmee je Nieuwe tabbladen wilt laten beginnen.
Amadea