Ik ben bezig met een script installeren alleen staat er 'Database tabel:' wat moet ik hier invullen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Er wordt gevraagd om de naam van de tabel waar het script zijn data in moet gaan zetten. Goeie kans dat als je een naam bedenkt en opgeeft, dat hij die dan aanmaakt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mja. Dan lukt het hem dus niet om de tabel aan te maken. Heb je een database, en heb je daarvan de nodige gegevens (juist) opgegeven ergens in het proces? En heb je op die database de bevoegdheden om tabellen aan te maken?