Is er een webhoster waar ik roundcube kan uploaden en laten werken?

Ik wil een GRATIS webhosting waarbij ik Roundcube Webmail online kan zetten

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Je zal dan opzoek moeten gaan naar een webhoster die in ieder geval de programmeertaal PHP 5.2.1 (of later) ondersteunt met de volgende modules:
PHP version 5.2.1 or greater with
PCRE (Perl-Compatible Regular Expressions)
Session support
Socket support
MySQL, PostgreSQL, or SQLite database engine
iconv (recommended)
OpenSSL (recommended)
Mbstring (optional)
FileInfo (optional)
Mcrypt (optional)

Bij de meeste gratis hosts loop je denk ik tegen het probleem aan dat je de socket functies niet mag gebruiken uit veiligheidsoverweging. Nog maar even afgezien van het feit dat de poorten 25(smtp,uitgaande email),110(pop3,inkomende email),143 (imap4,inkomende email)waarschijnlijk niet openstaan

Wat misschien makkelijker is om lokaal op je pc/laptop roundcube te laten draaien.
Hier voor kan je gebruik maken van de software pakketten Xampp (Apache/MySQL/PHP) . Je loopt dan niet tegen de restricties aan van een gratis hoster.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kan niet om applicaties zoals webmail te installeren heb je toegang nodig tot het besturingssysteem van de server en die krijg je bij geen een webhost gratis of betaalt tenzij jij je eigen server huurt of koopt