Wat is een betrouwbare weersvoorspelling site voor het buitenland?

Ik wil graag 14 dagen voorspelling zien voor ibiza. Welke site is het meest betrouwbaar?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
6.3K
Poet
10 jaar geleden
2 weken is wel veel. Deze doet 1 week.
http://www.eltiempo.es/ibiza.html
Poet
10 jaar geleden
Nee, toch 2 wkn. Met "ver proxima semana" krijg je de tweede week
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
14 dagen is onmogelijk. weer kan zo veranderen. je kan het weer hoogtens 3 dagen voorspellen daarna kan het door iets alweer heel wat anders worden. wat je wel kan doen is kijken wat voor seizoen het is. en dan daar op uitgaan wat het kan worden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Thanks. Het jammere is dat er tussen weeronline en weerplaza een wereld van verschil is. Weeronline zegt meest zon, weerplaze veel regen

Antwoorden (3)

Een weersvoorspelling voor 14 dagen is zelfs in Nederland onbetrouwbaar.
Maar dat zeggen alle weermannen en weervrouwen ook iedere keer heel duidelijk.

Wil je goede, maar globale informatie, dan is dit een prima site:
http://www.klimaatinfo.nl/spanje/balearen/ibiza.htm
Maar ook daar staat niet voor niets bij dat het om gemiddelden gaat.

En verder kun je googlen op "weer Ibiza" en kom je op allerlei reissites en
die geven dan ook weer alleen maar gemiddelden per maand.
Men neemt dat namelijk allemaal van elkaar over.

Toegevoegd na 2 minuten:
Mocht je toch denken dat je daar iets aan hebt, dan is er hier een die zegt:
14-daagse weersverwachting Ibiza
http://www.weerplaza.nl/Wereldweer/Europa/Spanje/Ibiza/11022
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Buienradar ook.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik kijk altijd hier: http://www.weeronline.nl/Europa/Spanje/Ibiza-city-Eivissa/4952274 klik even op 14 dagen en ja dat kan nog alle kanten op. Alleen de voorspellingen voor 2 dagen vooruit zijn echt betrouwbaar maar in dit soort landen wijkt het weer niet zo snel af als in Nederland.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die voorspelt niet veel regen. Weerplaza wel