Hoe verander ik het uiterlijk van internetpagina's terug?

Sinds kort worden bepaalde pagina's en websites niet goed weergeven. Facebook is nu een lelijke site met een witte achtergrond en blauwe tekst. Bij youtube kan ik niet naar mijn account gaan, alleen op videolinks klikken. En de thumbnails zijn daar nu grijs en kleurloos. Ik zal een screenshot laten zien wat ik bedoel.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik kan ook geen afbeeldingen zien.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

doe eens een systeem herstel.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarom?
Oke, we hebben het hier over google chrome.
Immers met iexplorer had u gewoon de browser gereset.

Google chrome
Om google chrome te resetten is er niet zoals in iexplorer een instelling om dit voor u te doen.
Ook helpt het verwijderen en herinstallatie.
U zult dit echt handmatig moeten doen ( jammer dat u uw windowsversie niet heeft vermeld ).
U verwijdert eerst google chrome op de correcte wijze.
Daarna ga u met behulp van uw verkenner naar
Windows vista/7 ( en wellicht ook 8 )
C:\Gebruikers\gebruikersnaam\AppData\Local\Google\Chrome\Application
en verwijder hier het bestand "first run"
Bij Xp is dat
C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Google\Chrome\Application

Het kan zijn dat u even de optie "verborgen bestanden weergeven" even moet aanzetten maar dat moet of hoeft verder geen probleem te zijn daar u die optie gewoon onder mapweergave kunt terugvinden.

Mocht u het helemaal te verwarend vinden, verwijder dan google chrome en dan de hele map van Chrome in C:\Gebruikers\gebruikersnaam\AppData\Local\Google\
of
C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Google\

Daarna kunt u gewoon google chrome herinstalleren en configureren.
succes