Ik kan geen afbeeldingen zien op Google Chrome?

Hij laad ze wel en dan klik ik op de afbeelding en dan kan ik ze niet in het groot zien. Wat is er mis en hoe zorg ik dat ik ze wel kan zien want ik moet iedere keer internet Explorer voor gebruiken en dat is zo langzaam

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
4.7K

Antwoorden (1)

Het is niet echt een duidelijk probleem. Wat ik je kan aanraden is chrome updaten, of opnieuw installeren. Vaak lost dit kleine bugs (foutjes) wel op.

Toegevoegd na 1 minuut:
Updaten doe je door op het moersleuteltje rechtsboven te klikken en dan op "Over Google Chrome".