Ik krijg binnenkort een telefoon-abonement met 200mb p.m. Ik tweet 10x p.d. + 2x in de week zoek ik op Google + 5x 1 liedje downloaden. Is dat genoeg?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Als je naast die bundel ook wifi hebt (wat je aan kunt sluiten op je eigen thuis netwerk zou het voldoende moeten kunnen zijn. met het gebruik dat je voorstelt
Moet je 24/7 van 3g gebruik moeten maken denk dat 200 mb net te weinig is
dan zou ik toch een data melding instellen als je in de buurt van je limiet komt
en eventueel 3 g uitschakelen als je er geen gebruik van maakt.
capthavoc
10 jaar geleden
Het handigste is om naast je 3g wifi te hebben maar heb je dat niet dan zou ik als ik jou was wel goed oppassen. Zeker met liedjes downloaden. Als je bijvoorbeeld liedjes gaat downloaden kost dat veel mb.. dat kun je dus beter via wifi doen, als je die hebt..