Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een draadloze verbinding maken met windows 7 ?

Ik heb laatst mijn vast computer 1 etage omhoog verhuist maar nog geen ethernet kabel aangesloten, ik wil dus tussentijds wel op internet via mijn computer.
Maar als ik naar het netwerkcentrum ga, geeft hij alleen de optie om een ethernet kabel aan te sluiten.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
638

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

De oplossing zou kunnen zijn het aanschaffen van een WI-FI USB stick (of dongle). Die stop je in je PC en je kan draadloos internetten (als je een router hebt die draadloos kan ontvangen/verzenden).

https://www.google.nl/search?q=wifi+usb+stick&rlz=1C1CHFX_nlNL525NL525&oq=wifi+usb+&aqs=chrome.2.69i57j0l3j69i62l2.3861j0&sourceid=chrome&ie=UTF-8#bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&ei=t94QUr-TDoOJhQfQv4CwDQ&fp=87d8c848227ad202&q=wifi+usb+stick&sa=X&tbm=shop&ved=0CAsQ_AUoAw
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is, afhankelijk van je computerkennis, mogelijk om een WLAN PCI-kaart in je pc te plaatsen. Op dat moment is de computer, hardwarematig, geschikt voor het verbinden met Wi-Fi.

Wel zul je afhankelijk van de beschikbare aansluiting(en) op je moederbord de juiste keuze moeten maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt het via de elektriciteitsleiding doen. Je stopt beneden en boven een adapter in het stopcontact. Beneden verbind je de adapter met een ethernetkabel met je modem en boven met je pc. Zie link voor een voorbeeld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding