Zijn er nederlandse hosting websites voor wordpress?

zoja, welke dan welk dan? en welke zijn goedkoop en betrouwbaar?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Je kan bij elke hosting partij die PHP en MySQL geeft een wordpress website beginnen. Indien je met wordpress wil werken kan je bijvoorbeeld bij www.yourhosting.nl een hosting pakket afnemen waarbij je automatisch wordpress laat installeren. Zie voor meer informatie https://www.yourhosting.nl/installaties/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb persoonlijk geen ervaring met de hosting zelf, echter wel goede dingen gehoord. Ik heb een eigen VPS bij TransIP, dus koop geen hosting meer in tegenwoordig.
Zowat op elke hosting kan je wordpress hosten.
En zeer goedkope host vind je hier, en die ik je wel aanraadt, is versio.nl
Als je geen geld wilt uitgeven er aan, kan je ook snel een host sparen op One2xs.com
Ik kan je alvast zeggen dat ik ervaring heb met versio en one2xs, en dat die zeer betrouwbaar zijn!