Wat is een goede vervanger voor de online RSS reader 'The Old Reader'?

Google Reader is sinds 1 juli gestopt, vlak daarvoor had ik The Old Reader gevonden, deze had een mooie simpele layout en werkte erg prettig.
Maar deze site gaat nu stoppen, dus moet ik helaas (weer) op zoek naar een andere RSS reader: http://blog.theoldreader.com/post/56798895350/desperate-times-call-for-desperate-measures

Welke RSS reader is vergelijkbaar? Ik ben op zoek naar:
- online, moet overal kunnen inloggen
- een simpele en basic layout, of in elk geval simpel te maken. Niet te druk
- liefst met ondersteuning voor Feedler, of een eigen app voor de iPad.

Toegevoegd na 6 dagen:
Ik ben uiteindelijk voor Inoreader gegaan, qua layout erg prettig, en op de iPad kan ik de mobiele website gebruiken, dus geen app nodig.
Toch bedankt voor de antwoorden.

Kimath
10 jaar geleden
in: Internet
2.9K
ItisILeClerc
10 jaar geleden
Bloglines

Antwoorden (2)

Ik maak zelf gebruik van netvibes. Met netvibes kun je zelfs voorgeprogammeerde units bijvoorbeeld, Nieuws, Sportnieuws, etc aankoppelen, maar je kunt ook een groep maken die versleuteld is, dus met wachtwoord.
Het leuke van netvibes is ook dat je het op elke computer, waar je inlogt, kunt gebruiken, dus is het ook een soort van online favorieten bank.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik gebruikte Google Reader zelf vooral mobiel (in combinatie met de gReader app voor Android). Ik ben nu zelf overgestapt op Feedly. Hun eigen app heeft een Flipboard achtige uitstraling, en gReader biedt integratie voor Feedly.