kruisjes op hyves kan iemand mijn helpen hoe krijg ik die weg zelf op mijn binnenkomende berichtenword er gek van?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Screen / iets duidelijkere beschrijving?
capthavoc
14 jaar geleden
bedoel je dat je foto ed niet ziet ?

Antwoorden (2)

ik begrijp je vraag niet. Maar als je problemen hebt met hyves kan je beter met hun mailen. Btw heb je je geschiedenis al x geschoond? Wil ook soms helpen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet hun dan mailen, heb ik ook al een paar keer gedaan, prima service! ;) Ze kunnen je podcache ( ben even het woord vergeten) vernieuwen. Ook kan het aan de beveiliging van je computer liggen. Het kan helpen die op 'laag' te zetten.