Is er een automatische tweet verzender app die een tweet achter elkaar tweet?

Is er een app of site waarbij je een tweet kan opstellen en dat die applicatie die tweet dan bijvoorbeeld 100 keer achter elkaar tweet?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Met Tweetdeck is dit mogelijk maar dan moet je steeds die tekst 100x opnieuw in voeren en een tijd kiezen zodat het achter elkaar komt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ooh, bedankt. Maar wat is een tweetdeck en hoe kom je daarbij?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tweetdeck is een Twitter app waar je ook andere account s kan toevoegen en je hebt functies als thomas en natuurlijk wat jij wilt dat je automatisch tweets stuurt