hoe maak ik wifi accounts?

Lees..
op vakantie als ik wifi wou gebruiken klikte ik op verbinden daarna stond er login op wifi netwerk dan kreeg je bij de receptie een blaadje met een random password en username als ik dat invoerde werkte hij.

Hoe kan ik dat thuis ook doen!?!?

Toegevoegd na 2 minuten:
Zoja HOE????

Weet jij het antwoord?

/2500

Je kan een programma gebruiken, het programma die ik wel eens probeerde heet: HotSpot gemaakt door Antamedia

Voor dat ik hierop antwoord kan geven moet ik eerst weten welk apparaat( laptop, Ipad of mobiel) het is die je met de wifi wilt verbinden. Dan kan hier pas verder over uitweiden. Maar een ding kan ik je wel vertellen als je thuis wifi hebt dan is het een hele andere code dan die van de camping of hotel. Toegevoegd na 2 uur: Met wifi gebruik je in makkelijke termen gewoon het draadloos internet bij je thuis. Je maakt conectie met de router( het kastje dat ervoor zorgt dat je thuis internet hebt) en dan heb je gewoon wifi. Maar om cornectie te maken met je wifi of router komt toch wat kijken. Je hebt verschillende routers en dat ligt er ook weer aan de firma die je het internet levert KPN, ZIGGO enz. Bijna iedereen heeft tegenwoordig wel draadloos internet. Ik neem aan dat het bij jou thuis ook zo geld. Om wifi te krijgen moet je eigenlijk gewoon verbinding maken met het draadloos internet en dat doe je zo; 1) zoek eerst uit hoe het internet bij jullie thuis heet want elke router heeft weer een andere naam. 2) Kijk dan of deze versleuteld is( of je een code in moet voeren om verbinding te krijgen). 3) Als je dat weet ga je die internet verbinding zoeken tussen de verbindingen die in de buurt zijn. Bij de computer kun je dat doen doormiddel van configuratie scherm--> netwerk en internet--> verbinding maken met een netwerk --> en dan je net werk opzoeken indien nodig code invoeren. Voor je telefoon of Ipad ga je gewoon naar wifi en klik jede internet verbinding aan die je moet hebben. tip: als je KPN hebt en je router is een zwart kastje met een antenne erop. Bij dit kastje staat de code onderop het apparaat. Succes!!!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100