Even google-en en voila! ^^

iGoogle is de startpagina van Google. Met iGoogle is het mogelijk je eigen persoonlijke startpagina samen te stellen. Op deze startpagina kunnen zogenaamde gadgets worden gestalleerd. Voor mobiele apparaten is er ook een iGoogle beschikbaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

I google is een onderdeel van google waar je je eigen startpagina ed kan aanmaken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
iGoogle is uw gepersonaliseerde Google-pagina. Voeg nieuws, foto's, weerberichten en andere dingen van het internet toe aan uw pagina.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de bijlage een screenshot van I-Google pagina.

(weliswaar Ubuntu Linux met Firefox, onder Windows met Internet Explorer ziet het er een beetje anders uit)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
I google is een onderdeel van google waar je je eigen startpagina kan aanmaken.