Hoe haal ik de 'see similair' advertenties weghalen in Google Chrome?

Als ik bijv. op de site van de Ikea ben en bij producten ben staat er onder het product: 'see similair'. Vrij irritant... Weet iemand hoe ik hier vanaf kom?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik heb dit kunnen stoppen door het programma "Browse2save" weg te halen.
U kan dit doen door in het startmenu op Configuratiescherm\Programma's\Programma's en onderdelen op het betreffende programma te klikken en dan in de menubalk op "Verwijderen" te klikken.
Nadien terug starten en het weg moeten zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan wordt die mee geladen met het starten van Google Chrome en dat is de reden waarom ik het niet meer wil gebruiken.
Als Chrome openstaat kan u rechtsboven klikken op Google aanpassen en beheer knop en dan op Achtergrondprogramma's, daar zal u ze wel zien en kan u ze stoppen. (Zie afbeeldingen)