Hoe kan ik mijn hotmail account weer openen via een andere weg dan het invullen van een 'account recovery form'?

Mijn hotmail account is geblokkeerd, door het veelvuldig invullen van een foutief wachtwoord. Ik heb inmiddels al zo'n 10 keer geprobeerd een 'account recovery form' in te vullen, maar ik krijg steeds bericht dat de informatie niet toereikend genoeg is om mijn account te heropenen. Een code naar mijn telefoon laten sturen kan bij mij ook niet, omdat ik nooit een telefoonnummer heb opgegeven. Zijn er nog andere mogelijkheden om mijn account weer te openen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Microsoft moet er zeker van zijn dat jij niet de account van je ex aan het hacken bent. Daarom is de beveiliging zo goed. Ik denk niet dat je ontkomt aan het zo uitgebreid mogelijk geven van informatie in het account recovery form. Als dat niet lukt, kun je ze bellen op het nummer dat je vindt in de link.