Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke subscriptions zijn zinvol bij AdBlock Plus?

Ik gebruik AdBlock Plus als Add-On bij Firefox. Je kunt je dan abonneren op één of meer filters.

Sommige filters kunnen elkaar echter tegenwerken. Dan wordt een site (of een popup) die door het ene filter wordt weggefilterd, door het andere filter alsnog toegestaan.

Welke filters zijn zinvol en werken goed met elkaar samen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb nu de volgende filters:
   EasyList + EasyList Germany
   EasyPrivacy
   dutchblock
   Fanboy's List
   NLBlock
   Malware Domains

Cryofiel
14 jaar geleden
in: Internet
696

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Mijn ervaring met filters in AB+ viel tegen. Om maar een zijweg te noemen; de complete website ad.nl werd geblokkerd :P Ik heb ze allemaal, op 1 na, uitgeschakeld en ben later handmatig banners en popups, waar ze voorkomen, uitgeschakeld.
Het mooie is dat je vervolgens ook andere sites die vreselijk irritant zijn, zoals snapfiles.com, kunt gaan blokkeren :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

geen enkele subscriptie is echt nodig, gebruik een open source oplossing zoals de no-script, ghostery en webdevelopers plugins van firefox om gratis te blocken wat je wil.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cryofiel
14 jaar geleden
Ik heb het niet over iets betaalds. Al mijn filter subscriptions zijn open source. Mijn vraag is: welke van deze open-source filters zijn aan te bevelen en zitten elkaar niet in de weg?
Cryofiel
14 jaar geleden
De complete lijst van open-source filters, waarop je een open-source subscription kunt nemen, vind je hier: http://adblockplus.org/en/subscriptions

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding