Hoe versnel je het bufferen van Youtube videos?

Ik heb een probleempje met het bufferen van 720p/1080p videos op Youtube. Ik heb al mijn geschiedenis verwijderd, cache verwijderd, cookies verwijderd, Chrome opnieuw opgestart, laptop opnieuw opgestart, modem gereset, een andere browser geprobeerd, op mijn iPhone geprobeerd, RAM vrijgemaakt, instellingen veranderd in Flash Player, Flash Player aan en uitgezet via about:plugins maar niets helpt. Ik heb het probleem pas sinds vandaag en een enkele keer laadt hij toch snel. Op andere sites laden de videos wel snel.

Ideeën wat ik kan proberen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met hoeveel mensen (pc's) zitten jullie op internet? Met wat voor router? Een oude/goedkope? Wat is je intersnelheid? :p
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Download de app Speedtest.net op je iPhone of ga naar de website www.speedtest.net om je internetsnelheid te meten. Een normale internetsnelheid heeft ongeveer 30 ping, 25 tot 30 Mbps download en 10 Mbps upload. Als één van die dingen lager is, dan ligt het aan je internetverbinding

Het beste antwoord

Het kan zo zijn dat de YouTube server overbelast is op dat moment.
Het kan ook zijn dat je internet niet snel is.
Of, je hebt een heel oude computer die het niet snel genoeg kan verwerken.