Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zoek een internet verbinding met zo min mogelijk storingen. Heeft iemand ervaringen met Ziggo voor consumenten of Ziggo zakelijk? Wat is het beste?

Heb nu internet van Telfort, maar zit erover te denken om over te stappen naar Ziggo. Ziggo heeft 2 mogelijkheden, Ziggo voor consumenten en Ziggo zakelijk. Ziggo zakelijk is Euro 10 per maand duurder en vraag me af of dit alternatief minder storingen kent.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Al jaren bij Ziggo (en voorgangers) geweest.
Nooit storing gehad.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Al mijn hele leven bij XS4All, kan me geen storing herinneren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat de zakelijke variant niet minder storingen kent, maar een betere afhandeling kent van storingsklachten. Je zal een vergoeding kunnen claimen als bedrijf. Als je als bedrijf een consumenten verbinding neemt zal je daar geen aanspraak op kunnen maken. Ook heb je bepaalde rechten als zakelijke klant, je mag dan wel een server opzetten wat als consument eigenlijk niet mag volgens ziggo. Je zal ook een hoger upload krijgen bijv. Als ik de kabel van ziggo doorhak bij mij in de buurt en er zitten consumenten en bedrijven op gaan ze allebei plat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb al mijn hele leven zolang als ik het zelf betaal Ziggo (casema/wanadoo/etc) en nooit geen grote problemen gekend. Heb fanatiek WoW gespeeld en dan had ik zelden dat ik een paar uur niet kon spelen door Ziggo. Als dat al wel zo was, was het vaak in de nacht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als online zijn echt van belang is, is een dubbelabonnement het slimst, dus ADSL en kabel nemen. De kans dat zowel KPN/Tele2 eruit liggen als Ziggo is verwaarloosbaar. Dat is veel effectiever dan een zakelijk abonnement nemen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Zakelijk is alleen voor echt zakelijke klanten. Je moet Kamer van Koophandelnummer opgeven. Dus Ziggo particulier. Weinig tot geen storingen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb ervaring met "Online" : prima : geen last van storingen! kan het je aanbevelen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding