Als ik de google zoekgeschiedenis wis, gaat hij maar tijdelijk weg. Start ik de computer opnieuw op dan is het er weer. Hoe kan dit?

Het is namelijk erg irritant als hij van maanden lang alles automatisch aanvult waar je ooit op gezocht hebt...

Toegevoegd na 3 minuten:
...en alle sinterklaas cadeautjes die ik wil kopen voor degene die ik heb getrokken, das dus niet handig als dat allemaal zichtbaar blijft. Dan is de verassing er een beetje vanaf. Hopelijk heeft iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel handig om te vermelden welke browser je gebruikt. Maar aangezien je dat niet vermeldt zal het wel Internet Explorer zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:-) ...ik gebruik inderdaad Internet Explorer

Antwoorden (2)

laat een keer ccleaner over je pc gaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
....ik heb een uitgebreide virusscan laten lopen en heb het probleem niet meer gehad. Hoop dat het nu zo blijft. Mocht het nog niet oké zijn dan zal ik die ccleaner proberen. Bedankt voor je tip!
Als je Google opent, kies je rechtsbovenin Extra en dan Opties en dan kom je in een schermpje waar je Verwijderen kunt kiezen. Je vinkt aan wat je weg wil hebben (Geschiedenis) en klikt op ok. In hetzelfde scherm kun je ook aangeven hoe lang de zoekgeschiedenis bewaard moet blijven. Als je die op 0 dagen zet wordt er niets meer bewaard.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
...als ik google open heb ik rechtsboven in geen kopje Extra. Of bedoel je gewoon het scherm van de internetopties? Oh ja, nu zie ik het... maar daar hoef je niet eerst naar google.nl voor. Gewoon rechtermuisknop op de snelkoppeling van internet en op eigenschappen drukken en je bent er. Of inderdaad op extra drukken in je internetbrowser en dan internetopties kiezen. Dat op 0 zetten is een goede tip! Dat optie kende ik nog niet. Thanks. Weer wat nieuws geleerd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry, beetje late reactie. Ik moest het antwoord gisteren even uit mijn hoofd doen vandaar dat de volgorde misschien niet helemaal klopte.
Ben blij dat je het toch gevonden hebt :-).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen probleem, nogmaals dank voor je hulp :-) !