Werkt verdienen met PayPal echt? (zie link!)

Ik krijg weleens mailtjes over geld verdienen met PayPal. In de link staat het hele systeem uitgelegd. Werkt dit echt? Het lijkt namelijk zo simpel.... Ik ben benieuwd of mensen hier ervaring mee hebben....

Zie: http://rondom10.forums.ncrv.nl/?q=forums/overig/nieuwe-onderwerpen/snel-geld-verdienen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
2.6K

Antwoorden (8)

Als dit echt zou werken dan zou de staat in Nederland duizenden euro's verdienen, er minder mensen ingeschreven staan bij het UWV en er veel meer nieuwe auto's rond rijden.

Nee, het werkt niet. Dergelijke berichten circuleren reeds sinds het ontstaan van het internet rond om het w.w.w. Je mag het vergelijken met MLM praktijken. Alleen de starter / top verdient er goed aan en jij als "zogenaamde" inversteerder die wordt voorgehouden binnen nu en enkele maanden volledig onafhankelijk kan zijn komt van een koude kermis thuis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vaak wordt je dan als tussen persoon gebruikt net zo als bij Western Union, voor praktijken die het daglicht niet kunnen verdragen. Als het verkeerd gaat ben jij de pineut. Niet aan beginnen!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dit gaat je alleen maar tijd , moeite en als je niet uitkijkt zelf nog geld kosten.
als je toch wat wilt bijverdienen met mails lezen/aan klikken kijk dan eens op .
www.moneymiljonair.nl
je verdient er geen maandsalaris en je zit ook nergens aan vast maar is wel leuk om te doen .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik doe mee met monnymiljonair en ik heb gezegd dat je er geen maandloon aan verdient.
ik vind het wel lachen en het is tenslotte allemaal voor niks .
en je bent natuulijk vrij om te beslissen om mee te doen of niet.
toch bedankt voor je uitleg
Dit is gewoon een ouderwetse kettingbrief. Vroeger, toen er nog guldens bestonden, werd gevraagd de adressen bovenaan de lijst per post een tientje te sturen. Tegenwoordig dus een euro per PayPal.
De kans dat het in jouw geval werkt is nihil, de kans dat je ruzie krijgt met PayPal is groter. Het mag niet van hun gebruikersvoorwaarden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor de eerste deelnemers zal het werken,daarna wordt het steeds minder. Het lijkt mij een ordinair piramidespel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dit "snelle geld verdienen"is gebaseerd op de aloude pyramide truck
quote; Verwijder nu het eerste (#1) e-mail adres uit de bovenstaande lijst
en schuif de andere adressen door. (6 wordt 5, 5 wordt 4etc) en voeg
je eigen e-mail adres toe als nummer 6 in de lijst. Let op wis
nummer 1! en dus níet nr6 door jezelf daar te plaatsen! Je moet
iedereen doorschuiven naar boven.<<

en dus in beginsel illigaal (volgens de ned wetgeving)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij werkt dit niet. Je kan het natuurlijk altijd proberen (van ervaring wordt de mens wijzer), maar houd er rekening mee dat je het risico loopt dat je PayPal account blijvend geblokkeerd wordt.

Toegevoegd na 49 seconden:
Ik zou het zélf niet doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Elke website die begint met deze tekst kan je negeren.
''ik heb nog nooit zo snel m'n geld verdient als dit , als jullie dit niet proberen dan ben je gek !!!
Veel tijd zit er niet in en de euro's vliegen binnen''

Logisch natuurlijk dat dit een scam is.