kan ik een gesponsorde link wegkrijgen uit mijn Yahoo-inbox?

Om de één of andere reden krijg ik bovenaan mijn postvak in steeds een gesponsorde link. kan ik deze op de één of andere manier verwijderen? het is vrij vervelend want ik vrààg dat niet om deze mail te krijgen. plus ben ik al geabonneerd op de nieuwsbrief van de reclamemaker...

9 jaar geleden
in: Internet
2.3K

Het beste antwoord

Er zijn voor verschillende browsers verschillende mogelijkheden. Voor Firefox browsers kan je Adblock gebruiken (plugin). Het blijft nu eenmaal reclame en die kan je dus blokkeren. Er is ook een speciale addon voor Yahoo:
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/yahoomailhideadpanel/

Ik hoop dat het werkt voor je.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat had ik ook en markeren als spam werkt niet.
Je moet naar je instellingen gaan en daar kun je het uitzetten.
Ik heb dat gedaan en krijg die spammail niet meer maar hoe het precies ging kan ik niet reproduceren.
Yahoo is niet meer wat het was, helaas...