Hoe zet ik die reclame uit op Mozilla firefox?

Ik heb als browser Mozilla omdat mijn laptop steeds uitvalt als ik op internet explorer filmpjes of foto's van internet bekijk. Lange tijd ging dat goed, maar sinds een week of 3 krijg ik elke keer als ik iets open op een site, bijvoorbeeld een verhaaltje in de krant, een advertentie te zien van http://ad.adserverplus.com. Ik word er helemaal gek van. Weet iemand hoe ik dat kan uitzetten? En weet iemand hoe dit uberhaupt opeens op mijn laptop is gekomen? Dank!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Antwoorden (2)

Je kunt op de site van mozilla een advertentieblocker downloaden, ideaal, werkt bijna perfect, heb ik ook gedaan,
gewoon de stappen volgen bij het downloaden en je bent van de problemen af.
Succes!

zie link:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Adblocker helpt niet tegen een virus.
Dat is een virus. kijk hier (oa) hoe te verwijderen, of google op adserverplus.

http://www.antivirussen.info/forum/help-ik-ben-geinfecteerd-met-spyware/10338-verwijder-het-adserverplus-com-redirect-virus-van-u-computer.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Okeej weer wat geleerd, wist ik niet, nooit last van gehad,iig werkt de advertentieblocker bij mij heel goed