Hoeveel A4'tjes zou je nodig hebben als je het internet zou willen uitprinten?

En is het sowieso mogelijk? of komt er zoveel bij dat hier nauwelijks tegenop te printen is?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (10)

Nee, uitprinten is niet mogelijk. Hoe wil je bijv. Youtube uitprinten?
Verder komt er inderdaad sneller informatie bij dan dat de snelste printer kan bijhouden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Op zo'n vraag past een soortgelijk antwoord als op de vraag: "hoe laat is het?"

"Dat kan ik niet zeggen, dat wisselt per seconde."
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is alsof je alle chinezen wilt tellen door ze één voor één in een rij bij je voorbij te laten lopen; het houdt nooit op, terwijl je telt komen er meer bij.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
7458930000000000234677788 velletjes
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Theoretisch is dit wel mogelijk ja. Het ligt eraan in welk format je het uitgeprint wil hebben. Doe je het in 'computer taal' dan krijg je dus velletjes met 010010011101101 etc. Doe je het in programeurs taal dan krijg je broncodes en verwijzingen etc. Deze twee formats zullen het makkelijkst zijn omdat het de minste tekst bevat en alleen zwart wit is. Ga je elke pagina 1 voor 1 afdrukken zoals je thuis zou doen, dan kun je wel zeggen dat dit nagenoeg onmogelijk is. Maarja in theorie is alles mogelijk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er komen per seconde meer site oppervlakte op het net bij als de natuur aan hout laat groeien
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Web pages in the world, August 2005: 19.2 billion pages were indexed by Yahoo as of August 2005.

Websites in the world, August 2005: 70,392,567 websites were indexed by Netcraft as of August 2005.

Web pages in the world, February 2007: multiplying our estimate of the number of web pages per website by Netcraft's February 2007 count of websites, we arrive at 29.7 billion pages on the World Wide Web as of February 2007.

Web pages per website: 273 (rounding to the nearest whole number).

Reken jij dan zelf maar even uit hoeveel velletjes je nodig hebt.
hint: 29.700.000.000.000 * 273 ?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je doet 3 nullen te veel: een 'billion' in het engels is 'maar' 1 miljard in het nederlands (dus, 1.000.000.000)
Er zijn waarschijnlijk niet genoeg bomen om het papier te maken. Er worden al 210 miljard emails per dag gestuurd. Zoals ook mensen boven mij al aangaven wat zie je als "het internet". Internet is namelijk meer dan alleen websites
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zijn daar eigelijk wel genoeg papier (bomen) voor?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
21562152135126053050260534035 velletjes papier wuahah:P
Het hangt eraf welke site je wilt uitprinten.