waarom geeft een nieuw tab blad van internet geen blanco pagina?

ik heb firefox browser. als ik normaal een nieuw tab blad open geeft ie een blanco pagina. maar sinds gister geeft hij babylon search op ( een zoekmachine ). ik weet niet hoe het komt en weet ook niet waar ik dit kan veranderen. bij internet opties lukt het niet. wie kan mij helpen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Dat is een soort virus, zo krijg je het weer terug naar normaal.

- Typ in de adresbalk (waar je normaal de website typt) de volgende tekst: about:config
Je krijgt dat een waarschuwing, druk op de knop om door te gaan
- Typ bovenin bij filter 'babylon' (zonder de komma's)
- bij elk item dat gevonden word, doe daar rechtermuisknop en selecteer 'restore default'

Alles is nu weer naar normaal gezet.

Toegevoegd na 2 minuten:
Kijk ook even onder Firefox Addons of daar de Babylon searchbar bij staat, eerst die deinstalleren, en daarna via about:config de rest.
Kimath