Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan ik op 1 website zowel google adsense als affiliate marketing toepassen?

Ik lees nergens of dit nu wel of niet kan/mag. Want mijn website in aanbouw bevat gedeelten die interessant zijn voor google adsense maar ook andere gedeelten juist voor affiliate marketing.
En aangezien ik nu nog 'makkelijk' veranderingen kan doen en mijn werkwijze kan aanpassen wil ik dit graag weten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
732

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja, dat mag. Als jij zelf eigenaar bent van de content op de website & geen illegale activiteiten onderneemt, dan mag je plaatsen wat je wil. Let op dat je Google Adsense niet op een manier integreert zoals Affiliate Marketing. Het is bij Google Adsense namelijk verboden om bezoekers uit te nodigen te klikken op de banner of de tekst.

Ook is het over het algemeen handig om niet al te veel reclame te tonen op je website & wellicht het beperkt te houden tot één van de twee en daar je content ook op aan te passen. Het gaat om de meerwaarde van je site voor de bezoeker. Als die er is dan kun je via beide kanalen voldoende verdienen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding