Op mijn eigen account zie ik geen berichten over Farmville maar mijn vrienden zien wel deze berichten, Hoe krijg ik dit weg?

Berichten als "heeft een koe geholpen"etc etc , deze had ik vroeger op mijn prikbord. Op mijn eigen account die ik deze niet meer maar mijn vrienden zien wel deze berichten nog. Hoe krijg ik deze weg?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

dan heb je posting op je wall voor die app uit staan. Dat kun je zien in privacyinstellingen - apps
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wanneer mijn vrienden berichten op mijn prikbord plaatsen, wie kan dat dan zien in het nieuwsoverzicht?
Wanneer een vriend een bericht op je prikbord plaatst, kunnen alleen gezamenlijke vrienden hiervan een verslag zien in het nieuwsoverzicht.

Als David bijvoorbeeld vrienden is met zowel John als Julia, ziet hij een verslag in zijn nieuwsoverzicht als zij op elkaars prikbord schrijven. Als hij alleen vrienden is met John, verschijnen geen van hun prikbord-naar-prikbordberichten op zijn startpagina

Hoe kan ik verslagen verbergen van mijn recente activiteiten op Facebook?
Je kunt verslagen van je recente activiteiten niet volledig uitschakelen. Je hebt echter wel de volgende mogelijkheden:

Je kunt voorkomen dat gebruikers bepaalde verslagen van recente activiteiten in je profiel kunnen bekijken door afzonderlijke privacyinstellingen te bewerken.
Je kunt verslagen van je recente activiteiten verwijderen door te klikken op de knop 'Verwijderen' die rechts naast het verslag verschijnt wanneer je de muisaanwijzer op het verslag plaatst.

http://www.facebook.com/help/?faq=19676

deze info en nog véél meer staat te lezen op :

http://www.facebook.com/help/?page=820

Groet:Zoekertje