waarom laat google chrome mijn webpagina's niet?

ik gebruik al jaren google chrome en sinds vandaag laad hij pagina's onvolledig of helemaal niet. als ze onvolledig geladen zijn kun je er geen interactie mee hebben.
internet explorer werkt wel goed ik heb de volgende dingen al geprobeert.
1. pc opnieuw opstarten
2. chrome verwijderen en opnieuw installeren
3.internet er even uit gehaald
4. incognito modus geprobeert
5.virusscanner (zoals gewoonlijk virus en malware vrij)
6. -no-sandbox bij de "beginnen in" instellingen
7. instellingen veranderen, dit heb ik letterlijk geprobeert want zelfs de instellingen pagina wilde niet laden.
8. youtube video's gekeken

extra info. bij de site van google zelf heb je de kans dat hij het wel nog doet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
2.6K

Antwoorden (1)

Het kan ook aan Chrome liggen. Dit lijkt me het meest voor de hand. Ik heb dit ook soms met IE8. Het is afwachten maar meesstal zijn de problemen snel opgelost.