In youtube staan de beelden en muziek vaak stil. Wat is daar tegen te doen?

Soms gebeurt het, dat muziek en beelden in yootube voortdurend stil staan. Dan moet ik het steeds weer aan de gang zien te krijgen. Vervelend.

11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Andere internet browser proberen ,
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Naast eerder genoemde oplossing, is het mogelijk dat je tegen je maximum download snelheid aan zit. Zorg dat alle andere downloadverkeer is uitgeschakeld. Als dat niet helpt: meer bandbreedte inkopen bij je provider.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zet de video op een lagere beeldresolutie dan laad hij sneller, je kan daar ook aanvinken dat je dat nooit de hoogste kwaliteit wil als je verbinding traag is.