Hoe maak je een nieuwe afspeellijst in YouTube?

Ik had al een hoop afspeellijsten gemaakt voor ze alles veranderden. Nu wil ik weer een nieuwe maken. Ik klik op "Opslaan in" en ga helemaal naar beneden met de cursor. Daar typ ik de naam van de nieuwe lijst. Nu zou ik op OK moeten klikken, maar er staat nergens OK. Weet iemand waar die knop zit? Ik heb ook al iemasnd anders laten kijken, maar die kan die knop ook niet vinden.

14 jaar geleden
in: Internet
2.4K

Het beste antwoord

Hier het stappenplan:

Stap 1: Ga naar www.youtube.com

Stap 2: Log in.

Stap 3: Klik rechts boven in op je eigen nickname en ga naar favorieten.

Stap 4: Klik op afspeellijsten.

Stap 5: Klik links boven op Nieuw > Nieuwe afspeellijst.

Stap 6: Geef je afspeellijst een naam en klik op maken.

Je afspeellijst is nu gemaakt, nu kun je naar de filmpjes die jij in je afspeellijst wil hebben gaan, daar kun je dan onder het filmpje op "Opslaan in" drukken, daar selecteer je je nieuwe afspeellijst en voilá!

Ik hoop dat het lukt!

Succes