Als je een tablet gebruikt buiten WiFi bereik, hoe bereik je Internet?

Stel je komt ergens waar géén WiFi ontvangst (op je tablet) mogelijk is, hoe kan je dan toch Internet ontvangen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Antwoorden (2)

Dat kan alleen als je een tablet hebt met een eigen mobiele netwerk/internetverbinding, bijvoorbeeld 3G. Je hebt dan ook een simkaart in je tablet. Heb je een tablet zonder 3G mogelijkheden en je bent niet in de buurt van een open wifi netwerk of een beveiligd netwerk waarvan je de toegangsgegevens hebt, dan kun je niet op internet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en als je ergens bent waar geen 3g bereik is, heb je ook geen internet :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha da's waar. Kwestie van een goede provider zoeken dus :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ga volledig akkoord
Als een tablet geen 3g heeft is de enige optie: je mobiel met 3g (als je die hebt) op hotspot te zetten
Ps zet wel een wachtwoord op je hotspot
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kun je mij uitleggen hoe dat dan werkt>