Zijn er site's waar ik ECHT iets kan winnen?

Ik zie altijd van die reclames en er staat win een iPad etc. Maar zijn er ook sites waar je echt iets kan winnen en waar je geen geld aan uit hoeft te geven, bijvoorbeeld door een enquete in te vullen of zo iets?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
9.1K
Ritsuka
11 jaar geleden
het enige dat je wint op die enquete websites is een lading spam in je mailbox. Iemand had eens een site opgericht waarop mensen zich konden melden als ze iets gewonnen hadden op een dergelijke site, of via zo'n brief die je wel eens krijgt 'gefeliciteerd u bent een winner!'
Die website bestaat nu al iets van 3 jaar, is ook in het nieuws geweest, en er heeft zich nog niemand gemeld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou die website wil ik wel eens zien want ik ken hem niet dus ik zou er niets op kunnen zetten als ik wat win ;)

Het beste antwoord

Dan kun je denk ik het beste kijken op pagina's die prijsvragen en dergelijke verzamelen met een link erbij.

Voorbeeld: In het verleden keek ik wel eens op de prijsvragen pagina van http://www.gratiz.nl/ maar ik heb het allang niet gebruikt, weet niet of het nog klopt en actueel is.
De meeste gelinkte sites zijn daar wel echte bedrijven waar je iets zou kunnen winnen, bijvoorbeeld tijdschriften.

Zelf heb ik ook met een aantal enquete sites meegedaan, je krijgt dan punten waarvoor je dan artikelen kan "kopen".

Dat is dus niet hetzelfde als winnen maar het kost je geen geld en je krijgt er iets voor terug.

Ik moet wel zeggen dat het bij de een sneller gaat dan bij de ander qua puntenopbouw en soms moet je wel heel veel enquetes invullen wil je iets bij elkaar gespaard krijgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, ik ga nu mijn 'geheim' prijsgeven; kijk op prijsvragen.nl Daar staatn alle prijsvragen op een rijtje, mét antwoorden. Ook kun je meedoen met radiospelletjes; zorg dat je de 1e sms-er bent. Werkt fantastisch. Concertkaarten vliegen je brievenbus binnen xD