Nintendogs van Nintendo. Je zoekt een hondje uit en moet die idd ook echt verzorgen, borstelen, voeren, uitlaten enz. Je kunt hem of haar trucjes leren en na goed oefenen gaat hij of zij reageren op je stem en kun je je hond op commando laten zitten en liggen enz. Ook kun je behendigheidsspelletjes doen en zo op een steeds hoger niveau komen. Erg leuk voor kinderen om te doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ligt eraan wat voor dieren je wilt verzorgen?
zo bestaat er voor op de pc; Ponyluv,, Puppyluv, Catsanddogs, waarin je alleen maar de dieren zélf verzorgt. Maar er zijn ook spellen als 'mijn manege' waarin je én zorgt dat jouw manege geld binnenhaalt, en ervoor zorgt dat jouw paarden er fris en verzorgt bij staan.