Gaat msn (beeld)bellen haperen van Amerika naar Europa?

Ik wil gaan (beeld)bellen via msn van Amerika naar nederland met mijn ouders.
Ik hoorde van mijn broertje dat msn (beeld)bellen dan gaat haperen en dat ik beter skype zou kunnen gebruiken omdat die daarin gespecialiseerd zijn.

Klopt dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik heb geen problemen met beeldbellen via msn van amerika naar nederland dus het zou moeten kunnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Skype is inderdaad betere kwaliteit, maar MSN voldoet ook. Zelfs naar Amerika.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt aan je internetsnelheid maar skype is wel vEel beter kwaliteit en je hoort elkaar beter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het licht aan je internet van jij en die andere persoon maar skype is betere kwalliet maar het zou kunnen zelfs mijn iphone kan naar zweden videobellen via skype zonder haperen dan zou een computer het zeker kunnen