Wanneer wordt het illegaal als je legale spullen op marktplaats e.d verkoopt

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
2K

Het beste antwoord

Als je ze bij behoorlijke winsten niet opgeeft aan de belastindg als zijnde inkomsten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Als je legale spullen verkoopt, betekent dat je je aan de wet houdt. Als je je aan de wet houdt, wordt dat nooit illegaal.
AWM
14 jaar geleden
nooit, zolang het legaal is om die spullen te verkopen. Je mag bv geen wiet via marktplaats verkopen. Je mag het bezitten, maar zonder vergunning niet verkopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als er geen (geldig) aankoopbewijs is, want dan zou het weleens illegaal kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je hebt gelijk!
Ik verwijder mn antwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bewijs maar dat het dan legaal is! en bedankt voor jouw -1.....
Als je Legale Licenties die voor jouw zijn bedoeld verkoopt op marktplaats is dit illegaal. Licenties kan betrekking hebben op de rechten van bijvoorbeeld software, games, muziek enzovoort.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je verkoopt, maar niet levert is dat illegaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wanneer je legale drank verkoopt aan jongeren die nog geen 16 jaar zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een handelaar bent, en dus nieuw goed gaat verkopen.!