is er een apart apparaatje te koop waar je je sim-kaart in kan stoppen en wat vervolgens als mobiel wifi hotspot fungeert?

met dat aparte apparaatje bedoel ik niet een telefoon

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Jazeker! Deze "dingen" worden ook wel MiFi genoemd: mobiele Wifi.

Mobile WiFi
De Vodafone Mobile WiFi R201 Hotspot is een draadloze router met geïntegreerde antennes die een mobiele internetverbinding via WiFi deelt. Mobile WiFi wordt ook wel MiFi genoemd. Sluit de Mobile WiFi R201 aan op jouw laptop, netbook of tablet en leg met een druk op de knop een HSDPA , UMTS, EDGE of GPRS verbinding aan. Stel het toestel vervolgens in als WiFi-accespoint en log in op dit netwerk. Je kunt ook draadloos je randapparatuur aansluiten net als bij elke andere draadloze router.
Overal verbonden met het internet
Het MiFi 2352 WiFi-modem past gemakkelijk in de palm van je hand. Dit maakt hem uitermate geschikt als je veel onderweg bent en gebruik wilt maken van internet. Het geheugen is tot 32 GB uit te breiden middels een microSDHC-kaartje en biedt je de mogelijkheid om je bestanden extern op te slaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Albert Heijn heeft zelf een dongel waar je eenmalig een pre-paid simkaartje voor koopt, daarmee kan je dan internetten op je laptop, als je tegoed op is kan je zo weer nieuwe kopen. zie link voor verdere info