Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe werkt sockshare?

ik wil graag online films kijken en heb gehoord dat sockshare wel goed is alleen weet ik niet hoe dit werkt.
alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
2.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik weet een goed site voor je? je kan online films kijken, je moet wel putlocker nemen als link, die streamt namelijk het beste! en er worden elke dag nieuwste films geupload, hier de link 1channel.ch

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

SOCKShare is een upload / deel website. Hiermee kan je je bestanden dus delen met de buitenwereld. Als iemand jou een link stuurt met een film kan je deze film downloaden en vervolgens (offline) op je computer bekijken. Je kan hier dus geen films online bekijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kijk altijd films/series via tubeplus.me. Dat werkt via streaming, dus hoef je niet te downloaden. Veel van die 'links' zijn van Sockshare (ook Putlocker werkt goed), dus via daar kun je in ieder geval kijken (geen NL ondertiteling overigens)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding